"Een passie voor content, een hart voor teamwerk"

Laat je de waan van de dag je communicatie bepalen of heb je de regie zelf in handen? Het evenwicht is soms moeilijk te vinden. Dat ondervond ik de voorbije jaren in verschillende communicatiefuncties. De planning bewaken, een overvolle mailbox beheren en ondertussen ook nog content maken. Vaak voelde ik me een speelbal van de omstandigheden.” 

De meeste communicatieplannen bestaan enkel op papier. Zo zag ik veel inspanningen verloren gaan. Dus ging ik op zoek naar een manier om betere resultaten te boeken. Ik vond het antwoord in een methode die strategische doelstellingen en strakke deadlines combineert met dynamiek en interne samenwerking.” 

Rust brengen in een communicatieteam én de impact van de resultaten verhogen. Dat is mijn missie.”  

– Hans Van Grieken
Oprichter Rich Content

Rich Content Partners

Het Rich Content team bestaat uit vaste partners met ervaring in de creatieve, commerciële en publieke sector.

Vincent Callot

Fotograaf

Jonas Verhulst

Fotograaf

Nick Hastir

Copywriter

Floor Van Hasselt

Grafisch ontwerp & webdesign

Behaal je al je doelstellingen?

Neem regelmatig tijd om je communicatieplan te evalueren.

  • Bereik je al je doelgroepen?
  • Zit er voldoende variatie in je content?
  • Zet je alle kanalen efficiënt in?