Rich Content Aanpak

De aanpak van Rich Content is gebaseerd op meer dan tien jaar ervaring in communicatie bij operationele bedrijven.

Werkt je personeel of een deel ervan zonder computer of voeren ze hun taken uit buiten het kantoor? Dan biedt Rich Content een gerichte aanpak voor interne en externe communicatie

In de volgende video-interviews geeft content strateeg Hans Van Grieken toelichting over de aanpak van Rich Content. 

Content strategie

Hoe vermijd je dat je communicatie alle richtingen uitgaat? Werk met contentpijlers. Zo blijf je gefocust op lange termijn doelen en zet je tijd en middelen efficiënt in. 

Interne communicatie

Hoe bereik je non-deskmedewerkers met interne communicatie? Ontdek een case met video content via Whatsapp.

Fun factor

Waarom mag bedrijfscommunicatie best ook fun zijn? Met wat entertainment grijp je de aandacht en straal je positiviteit uit. 

Content mix

Hoe val je op met online communicatie en zet je alle kanalen efficiënt in? Zorg voor menselijke verhalen en een rijke mix aan content. Zo valt er op al je kanalen iets te beleven.

Zelf content maken?

Ga je liever zelf aan de slag? Rich Content maakt van jouw team content specialisten en ambassadeurs van je merk.