De aanpak van Rich Content is gebaseerd op meer dan tien jaar ervaring in communicatie bij operationele bedrijven.
Werkt je personeel of een deel ervan zonder computer of voeren ze hun taken uit buiten het kantoor? Dan biedt Rich Content een gerichte aanpak voor interne en externe communicatie.
In de volgende video-interviews geeft content strateeg Hans Van Grieken toelichting over de aanpak van Rich Content.
Hoe vermijd je dat je communicatie alle richtingen uitgaat? Werk met contentpijlers. Zo blijf je gefocust op lange termijn doelen en zet je tijd en middelen efficiënt in.
Hoe bereik je non-deskmedewerkers met interne communicatie? Ontdek een case met video content via Whatsapp.
Waarom mag bedrijfscommunicatie best ook fun zijn? Met wat entertainment grijp je de aandacht en straal je positiviteit uit.
Hoe val je op met online communicatie en zet je alle kanalen efficiënt in? Zorg voor menselijke verhalen en een rijke mix aan content. Zo valt er op al je kanalen iets te beleven.
Ga je liever zelf aan de slag? Rich Content maakt van jouw team content specialisten en ambassadeurs van je merk.